|

|

|

|

|

משלוח חינם בקנייה ב-350 ₪

שירות לקוחות ומדיניות

תוכן עניינים
לחצו על הסעיף הרצוי

שירות לקוחות

שירות הלקוחות פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00 ועד 18:00.

טלפונים: 09-7941048/ 054-8918330,

ניתן גם לפנות בוואטצ’פ בטלפון שמספרו 054-8918330

כתובת המייל שלנו: gali@jkf.co.il

הצוות שלנו יבצע את המיטב כדי לעמוד לרשותכם ולסייע בכל מה שניתן, אל תהססו לפנות אלינו.

החנות בקרני שומרון

כתובת: העמל 3, אזור תעשיה קרני שומרון.

שעות פתיחה:

בעונת החורף
ימים א’-ה’: 09:00-18:00, יום ו’: 9:30-13:00
בעונת הקיץ
ימים א’-ה’: 09:00-16:00, יום ו’: סגור

מומלץ לתאם הגעה מראש.

מדיניות שירות ופרטיות באתר

ברוכים הבאים לאתר המכירות של גוזף קאופמן – אתר הקניות שמבטיח לך אחריות מלאה גם על המוצר וגם על הקניה. אתר גוזף קאופמן (להלן: “האתר”) מופעל ע”י חברת ראש חץ תעשיות בע”מ.
האתר הינו חנות וירטואלית בו מופעלת מערכת מכירות המציעה מגוון של מוצרים המיובאים ע”י החברה ובמחירים מוזלים.

 

כללי

הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן קניה דרך האתר מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, והשימוש בלשון זכר היא מטעמי נוחות בלבד.
משמעותה של המילה “פעולה” בתקנון זה הינה – כל פעולה המתבצעת לשם קניית מוצר/ים לרבות הרשמה לקניה.
רשאי לקנות באתר כל תושב ישראל אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.
רשאי לבצע רכישה כל משתמש שברשותו כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולות בזירת המכירות, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון.
אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.
אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר (להלן: “ההוראות”), למעט במקרים בהם ניתן להתנות על ההוראות כאמור והתניה כאמור בוצעה, במסגרת פעילות האתר אם במפורש או במשתמע.
החברה נוקטת בכל האמצעים לאספקת המוצרים בזמן. במקרה של כשלון תמורה שבעטיה המוצרים אינם מסופקים לצרכן, תדאג החברה להבטחת כספי הצרכנים על דרך ביטול העסקה והשבת כספם תוך 90 ימים.

 

הזמנת מוצרים ו/או שירותים

כדי לרכוש מוצר באתר יש לציין תחילה שם משתמש וסיסמא אישית, אשר תלווה אותך בכל הרכישות ו/או השימוש באתר. לאחר מכן הנך מתבקש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה כגון: כתובת, דוא”ל אלקטרוני, ומספר טלפון.
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית PCI, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו המידע בדבר הפרטים האישיים בכלל ופרטי כרטיס האשראי בפרט, מוצפנים ומאובטחים.
המוצרים המוצעים במסגרת פעילות האתר הנם יבוא אישי של החברה.
ליד כל מוצר מופיע תיאור קצר ותמציתי של המוצר, ומחירו של המוצר.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית עפ”י חוק. החברה תהיה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים. החברה תהיה רשאית לבטל קנייה, היה ואותו לקוח הגיש פרטים כוזבים או חלקיים.
למען הסר ספק מובהר בזאת כי תנאי מוקדם לתוקף רכישתו של נרשם הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה. לחברה שמורה הזכות לבטל את המכירה עד למועד זה.

 

תהליך ההזמנה

לאחר שבקשת הרכישה התקבלה, תקבל אישור על כך לתיבת המייל אותה ציינת. אישור זה אינו מחייב את הספק לספק את המוצרים אותם ביקשת לרכוש, הוא רק מעיד שפרטי הקנייה נקלטו במערכת.
רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, תפעל החברה בהליכי אספקת המוצרים אותם ביקשת לרכוש.

 

הזמנה משובשת

כדי שנוכל לספק את המוצרים אותם רצית לרכוש, צריכה הצעתך להתקבל ולהיקלט במחשבי החברה באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הצעתך ועיבודה על ידי החברה. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי בקשתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת בקשתך, אנו ממליצים שתפנה אל שירות הלקוחות שלנו.
אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר ו/או השירות, מחירם או בכל פרט אחר, תהיה החברה רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין בקשתך שבוטלה.
אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי החברה להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או כל דין.

 

אמצעי תשלום

באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.
לאחר שיוזנו פרטי כרטיס האשראי כאמור לעיל, הם יועברו לחברת כרטיסי האשראי, לצורך קבלת אישור לביצוע החיוב בגין רכישת המוצר/ים. לאחר קבלת האישור, הזמנתך תעובד ותטופל על ידי צוות האתר, אשר ישלח אליך את המוצר/ים שהוזמנו על ידך. היה ולא יתקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי לביצוע החיוב בגין רכישת המוצר/ים, תימסר לך הודעה על כך, בה תתבקש להסדיר תוך שבעה (7) ימים את התשלום המלא בגין רכישת המוצר/ים וזאת, לשביעות רצונן המלא של החברה ו/או חברת כרטיסי האשראי. היה והתשלום לא יוסדר כאמור בתוך שבעה ימים, החברה תהיה רשאית לבטל את הזמנתך על פי שיקול דעתם הבלעדי.

מדיניות פרטיות

א. הקדמה

  1.  הפרטיות של המבקרים באתר שלנו חשובה לנו מאוד, ואנחנו מחויבים לשמירה עליה. המדיניות הזו מסבירה מה נעשה עם הפרטים האישיים שלכם.
  2. ההסכמה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.

ב. איסוף פרטים אישיים

ייתכן שהסוגים הבאים של פרטים אישיים ייאספו, יאוחסנו, ויעשה בהם שימוש:

  1. מידע על המחשב שלכם, כולל כתובת ה-IP שלכם, מיקומכם הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה;
  2. מידע על הביקורים והשימוש שלכם באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלכם באתר;
  3. מידע, כמו למשל כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים בזמן ההרשמה לאתר שלנו;
  4. מידע שאתם מזינים בזמן יצירת פרופיל באתר שלנו—לדוגמה, השם שלכם, תמונות פרופיל, מגדר, יום הולדת, מצב מערכות יחסים, תחומי עניין ותחביבים, פרטי השכלה, ופרטי תעסוקה;
  5. מידע, כמו למשל השם וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים על מנת ליצור מנוי להודעות הדואר האלקטרוני ו/או הניוזלטר שלנו;
  6. המידע שאתם מזינים בזמן השימוש בשירותים באתר שלנו;
  7. מידע שנוצר בזמן השימוש באתר שלנו, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתם משתמשים בו;
  8. מידע שקשור לכל דבר שאתם רוכשים, שירותים בהם אתם משתמשים, או העברות שאתם מבצעים באתר שלנו, הכולל את השם שלכם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני, ופרטי כרטיס האשראי שלכם;
  9. מידע שאתם מפרסמים באתר שלנו בכוונה לפרסמו באינטרנט, שכולל את שם המשתמש שלכם, תמונות הפרופיל, ותוכן התגובות שלכם;
  10. מידע שנכלל במסרים שאתם שולחים לנו בדואר האלקטרוני או באמצעות האתר שלנו, כולל תוכן המסר והמטא-דאתה שלו;
  11. כל סוג אחר של פרטים אישיים שאתם שולחים אלינו.

לפני שתחשפו בפנינו את הפרטים האישיים של אדם אחר, עליכם לבקש את הסכמת האדם הזה גם עבור השיתוף וגם עבור העיבוד של אותם הפרטים האישיים לפי מדיניות זו

ד. שימוש בפרטים האישיים שלכם

בפרטים אישיים שנמסרו לנו דרך האתר שלנו ייעשה שימוש למטרות שצוינו במדיניות זו, או בעמודים הרלוונטיים שבאתר. ייתכן שנשתמש בפרטים האישיים שלכם למטרות הבאות:

  1. ניהול האתר והעסק שלנו;
  2. התאמה האישית של האתר עבורכם;
  3. לאפשר לכם להשתמש בשירותים הזמינים באתר שלנו;
  4. שליחה של סחורות שרכשתם דרך האתר;
  5. אספקה של שירותים שרכשתם דרך האתר;
  6. שליחה של הצהרות, חשבונות עסקה, ותזכורות תשלום אליכם, ואיסוף תשלומים מכם.
  7. לשלוח לכם הודעות מסחריות שאינן שיווקיות;
  8. לשלוח לכם התראות בדואר אלקטרוני שביקשתם באופן ספציפי;
  9. שליחה של הניוזלטר שלנו אליכם בדואר אלקטרוני, אם ביקשתם זאת (אתם יכולים להודיע לנו בכל עת שכבר אין לכם צורך בניוזלטר);
  10. שליחה של מסרים שיווקיים שקשורים לעסק שלנו והעסקים של חברות צד ג’ שנבחרו בקפידה שלדעתנו עשויות לעניין אתכם, בדואר או, במקרים שבהם הסכמתם לכך ספציפית, בדואר האלקטרוני, או בטלפון הסלולרי או באמצעות טכנולוגיות דומות (אתם יכולים ליידע אותנו בכל עת אם אתם כבר לא מעוניינים במסרים שיווקיים);
  11. אספקה של מידע סטטיסטי בנוגע למשתמשים שלנו לצד ג’ (אבל צד ג’ זה לא יוכל לזהות אף משתמש בודד לפי המידע);
  12. טיפול בבירורים ותלונות שהוגשו על ידכם או נוגעות אליכם וקשורות לאתר שלנו;
  13. לשמור על האתר שלנו מאובטח ולמנוע הונאה;
  14. אימות של היענות לתנאי השירות המכתיבים את אופן השימוש באתר (כולל ניטור של הודעות פרטיות שנשלחו דרך שירות ההודעות הפרטיות של האתר שלנו);
  15. ושימושים אחרים.

אם תמסרו לנו מידע אישי לפרסום באתר שלנו, אנחנו נפרסם את המידע ונשתמש בו בדרכים אחרות בהתאם לרישיון שתספקו לנו.

ניתן להשתמש בהגדרות הפרטיות שלכם כדי להגביל את הפרסום של המידע שלכם באתר שלנו, וניתן לשנות אותן בעזרת בקרות הפרטיות שבאתר.

אנחנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם ללא הסכמתכם לכל צד ג’ שהוא, לצורך השיווק הישיר שלו, או של כל צד ג’ אחר.

ה. חשיפת פרטים אישיים

אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל אחד מהעובדים, המנהלים, המבטחים, היועצים המקצועיים, הסוכנים, הספקים, או קבלני המשנה שלנו, במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.

אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל חברה בקבוצת החברות שלנו (זה אומר כל חברות הבת שלנו, חברת הגג שלנו, וכל חברות הבת שלה) במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.

אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם:

  1. לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
  2. בהקשר של כל הליך משפטי קיים או עתידי;
  3. על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי);
  4. לרוכש (או הרוכש הפוטנציאלי) של כל עסק או רכוש שאנחנו רוכשים (או שוקלים לרכוש);
  5. ולכל אדם שאנחנו מאמינים במידה סבירה שעשוי לפנות לבית דין או לכל רשות מוסמכת לצורך מסירה של הפרטים האישיים בהם סביר לדעתנו שאותו בית דין או רשות יורה על מסירה של פרטים אישיים אלה.

למעט על פי הכתוב במדיניות זו, אנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם לצד ג’.

ו. העברות נתונים בינלאומיות

  1. ייתכן שמידע שאנחנו אוספים יאוחסן, יעובד, ויועבר בין כל אחת מהמדינות בהן אנו פועלים, על מנת לאפשר לנו להשתמש במידע בהתאם למדיניות זו.
  2. ייתכן שמידע שאנחנו אוספים יועבר למדינות הבאות, להן אין חוקי הגנת נתונים התואמים את אלה הפועלים באזור הכלכלי האירופי: ארצות הברית של אמריקה, רוסיה, יפן, סין, והודו.
  3. פרטים אישיים שאתם מפרסמים באתר שלנו או מוסרים לפרסום באתר שלנו עשויים להיות זמינים, באמצעות האינטרנט, מסביב לעולם. אנחנו לא יכולים למנוע את השימוש או השימוש לרעה במידע הזה בידי אחרים.
  4. אתם מביעים הסכמה להעברות הפרטים האישיים המתוארות בסעיף ו’ זה.

ז. שמירת פרטים אישיים

  1. סעיף ג’ זה מפרט את תהליך ומדיניות שמירת הנתונים שלנו, המתוכננים לעזור להבטיח שאנחנו נענים לחובות המשפטיות שלנו הנוגעות לשמירה ולמחיקה של פרטים אישיים.
  2. פרטים אישיים שאנחנו מעבדים עבור כל מטרה או מטרות, לא יישמרו יותר מכמה שנדרש עבור מטרה או מטרות אלה.
  3. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף ז-2, לרוב אנו נמחק נתונים אישיים הנמצאים בקטגוריות המפורטות מטה בתאריך/שעה המפורטים מטה:
    1. סוג הנתונים האישיים יימחק {הזינו תאריך/שעה};
    2.  ו-{הזינו תאריך/שעה נוספים}.
  4. על אף ההוראות האחרות בסעיף ז’, אנו נשמור מסמכים (כולל מסמכים אלקטרוניים) המכילים נתונים אישיים:
    1. לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
    2. אם לדעתנו המסמכים עשויים להיות רלוונטיים לכל הליך משפטי מתמשך או פוטנציאלי;
    3. על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי).

ח. אבטחת הפרטים האישיים שלכם

  1. אנחנו ננקוט משנה זהירות ארגוני וטכני סביר על מנת למנוע את האבדן, השימוש לרעה, או השינוי של הפרטים האישיים שלכם.
  2. אנחנו נאחסן את כל הפרטים האישיים שאתם מספקים בשרתים מאובטחים (המוגנים בסיסמא ובחומת אש).
  3. כל ההעברות הכספיות הממוחשבות שבוצעו דרך האתר שלנו יהיו מוגנות באמצעות טכנולוגיית הצפנה.
  4. אתם מכירים בכך שהשידור של מידע על פני האינטרנט אינו מאובטח מעצם היותו, ואנחנו ללא יכולים להבטיח שנתונים שנשלחים דרך האינטרנט יהיו מאובטחים.
  5. אתם אחראים על שמירת הסיסמא בה אתם משתמשים לקבלת גישה לאתר שלנו חסויה; אנחנו לא נבקש מכם את הסיסמא שלכם (למעט בזמן ההתחברות לאתר שלנו).

ט. תיקונים

אנחנו עשויים לעדכן מדיניות זו מעת לעת באמצעות פרסום של גרסה חדשה באתר שלנו. עליכם לבדוק את העמוד הזה מדי פעם על מנת לוודא שאתם מבינים כל שינוי שנעשה במדיניות זו. אנחנו עשויים להודיע לכם על שינויים במדיניות זו בהודעת דואר אלקטרוני או דרך מערכת ההודעות הפרטיות שבאתר שלנו.

י. הזכויות שלכם

אתם יכולים להורות לנו לספק לכם כל פרט מפרטיכם האישיים שאנו מחזיקים הנוגעים אליכם; אספקת פרטים אלה תהיה כפופה לתנאים הבאים:

  1. תשלום של עמלה {הזינו עמלה אם יש כזו};
  2. אספקה של ראיות הולמות עבור הזהות שלכם ({התאימו את הטקסט כדי לשקף את המדיניות שלכם לצורך זה, לרוב נקבל צילום של הדרכון שלכם באישור נוטריון, יחד עם עותק מקורי של חשבון שירות בו ניתן לראות את הכתובת הנוכחית שלכם}).

אנחנו עשויים לסרב למסור פרטים אישיים שאתם מבקשים עד למידה המורשית על פי חוק.

אתם יכולים להורות לנו בכל עת לא לעבד את הפרטים האישיים שלכם לצורכי שיווק.

בפועל, בדרך כלל תבטאו הסכמה מראש לשימוש שלנו בפרטים האישיים שלכם למטרות שיווק, או שאנחנו נספק לכם אפשרות לבחור שלא יעשה בפרטים האישיים שלכם שימוש למטרות שיווקיות.
יא. אתרים צד ג’

האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על, אתרים צד ג’. אין לנו שליטה על, ואיננו אחראים על, מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.

יא. אתרים צד ג’

האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על, אתרים צד ג’. אין לנו שליטה על, ואיננו אחראים על, מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.

יב. עדכון מידע

אני הודיעו לנו אם יש צורך לתקן או לעדכן את הפרטים האישיים שאנו מחזיקים עליכם.

יג. עוגיות

האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט. עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. בדרך כלל עוגיות לא כוללות מידע שמזהה משתמשים אישית, אבל פרטים אישיים שאנחנו מאחסנים הנוגעים עליכם יכולים להיות מקושרים למידע המאוחסן והמתקבל מתוך עוגיות. {בחרו בניסוח המדויק אנחנו משתמשים רק בעוגיות פעולה / רק בעוגיות עיקשות / גם בעוגיות פעולה וגם בעוגיות עיקשות באתר שלנו.}

  1. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
    1. אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};
  2. רוב האתרים מאפשרים לכם לסרב לשימוש בעוגיות—למשל:
    1. באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
    2. בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
    3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.

  1. אתם יכולים למחוק עוגיות שכבר מאוחסנות במחשב שלכם—למשל:
    1. בדפדפן אינטרנט אקספלורר (גרסה 10), אתם צריכים למחוק קבצי עוגיות ידנית (תוכלו למצוא הוראות לכך בקישור הזה);
    2. בפיירפוקס (גרסה 24), אתם יכולים למחוק עוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” ו-“פרטיות”, ואז לבחור “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה”, וללחוץ על “הצג עוגיות,” ואז “הסר את כל העוגיות”;
    3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים למחוק את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“נקה נתוני גלישה,” ואז לבחור באפשרות “מחק עוגיות ונתונים אחרים של אתרים ותוספים,” ולבסוף ללחוץ “נקה נתוני גלישה.”
  2. למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

אספקת המוצרים

אספקת המוצרים ע”י האתר תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.

זמני האספקה להם החברה מתחייבת מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, שבתות ערבי חג ומועדים. יחד עם זאת, נעשה כמיטב יכולתנו להקדים את זמן האספקה. מובהר בזאת כי גוזף קאופמן עושה כל מאמץ להבטיח את האספקה בזמן אך אין ביכולתה להתחייב לכך והיא לא תישא בכל אחריות לאיחור או עיכוב בזמני האספקה.

במועד מילוי פרטי הזמנתך עליך לבחור באפשרות של אספקת המוצר באמצעות משלוח מהיר או משלוח בדואר רשום או בדרך של איסוף עצמי. במקרה שתבחר באפשרות לאיסוף עצמי, לא תחויב בדמי משלוח. לקוח שיבחר לאסוף את המוצר ממחסני החברה יתאם עם החברה, באמצעות מספר הטלפון המופיע בעמוד המכירה של המוצר.

לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר ישראל לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום בקשתך, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.

המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל. כל המוצרים המופיעים באתר יסופקו בכפוף למועדי האספקה המצוינים בדף המכירה. במקרים בהם יחול שיבוש באספקת המוצר יתאפשר ביטול עסקה ללא דמי ביטול.

אספקת המוצרים באמצעות שליחים הינה בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת השליחות. ויודגש, משלוח באמצאות שליח עד הבית, יעשה למעט ביישובים קהילתיים, כפרים, קיבוצים וכיוצ”ב, בהם עשוי להיות מסופק המשלוח לסניף הדואר הקרוב ליישוב או למזכירות היישוב ותתקבל הודעה על כך בבית הלקוח. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את שליחות המשלוח עד לבית הלקוח, לרבות באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית ו/או תנאי מזג אוויר ו/או מצב העלול לסכן את חיי השליחים, יובהר העניין ללקוח על ידי החברה ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. במקרים אלו יתאפשר ביטול עסקה ללא דמי ביטול.

במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של החברה ו/או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.

יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.

בעת אספקת המוצר, רשאית החברה ו/או מי מטעמם לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר ו/או תעודת משלוח כתנאי למסירת המוצר.

 

מחירים ותשלומים

חיובך יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר הנקוב בדף המוצר, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול, והכול כמפורט בסמוך לכל מוצר.
כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע”מ.

 

ביטול רכישה והחזרת מוצרים

סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע (להלן “עודפים”). במקרים של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת באתר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם או מיום קבלת מסמכי הגילוי (תעודות משלוח או חשבונית), לפי המאוחר מבינהם. יש להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. כדי להחזיר את המוצרים מומלץ ליצור קשר טלפוני עם החברה. גוזף קאופמן תנסה לסייע לך בכל בעיה וניתן לפנות אלינו לשרות הלקוחות. לאחר בירור פנייתך לביטול הזמנתך, עלייך להחזיר את המוצר לחברה, או לחילופין, לבקש מהחברה שתשלח שליח לביתך לאיסוף המוצר והחזרתו. שליחות האיסוף תעשה ע”פ יכולתה של החברה ובמימון נוסף ע”י הלקוח. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם בניכוי דמי המשלוח (עלות המשלוח הראשוני ללקוח) ודמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח הנמוך מבניהם, זאת כאמור במקרים של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה למפרט.

במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. היה וקיבלת מוצר פגום ולא תקין, יעשה כל מאמץ להציע לך להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם תקבל את ההצעה, ישלח אליך המוצר החדש לאחר החזרת המוצר הפגום. אם החלטת לסרב, כספך יושב לך במלואו.
אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים שנעשה בהם שימוש ו/או הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול ו/או שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה זה תוכל לבטל את העסקה ולא תחויב בדמי ביטול. במקרה של מוצר פגום הינך רשאי לשלוח לחברה את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שהחברה תקבל פנייתך, תפעל החברה כאמור לעיל, ותוכל לקבל את המוצר בשנית . אם המוצר איננו במלאי כספך יושב לך במלואו. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, ובפרט האמור בסעיף 14ג(4). להלן ציטוט הסעיף: ” טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה”.
גוזף קאופמן שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה ו/או מכירה כלשהי, במקרים הבאים:
1. אם יתברר לה שנפלה טעות סופר או טעות טכנית חריגה בהצגת פרטי המוצר, מחירו, תנאי התשלום וכדומה.
2. אם יתברר לה כי העסקה ו/או במכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הקונים ו/או מי מטעמם ו/או צד ג` כלשהו.
3. אם יתברר כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו זכה לצד ג` ו/או לסחור בו.
במקרה שכזה הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההרשמה. גוזף קאופמן לא תישא באחריות לקבלת הודעת הביטול בכתובת הדואר של המשתתף, במקרה שכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתתף בעת רישומו שגויה או במקרה של תקלה טכנית.

 

אחריות על המוצרים

תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד. ייתכנו הפרשי גוונים בצבעים, בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
לאתר מגיעות תמונות ממגוון מקורות, אם מצאת תמונה שצילמת ואינך רוצה שתתפרסם, הודע לנו ונסירה באופן מיידי.
כמו כן החברה נוקטת בכל האמצעים לאספקת המוצרים. במקרה של כשלון תמורה שבעטיים המוצרים אינם מסופקים לצרכן, תדאג החברה להבטחת כספי הצרכנים על דרך ביטול העסקה והשבת כספם תוך 90 ימים.
גוזף קאופמן עושה כל מאמץ לספק את המוצרים המופיעים באתר בזמן ובתנאי התשלום המתאימים.
בשום מקרה לא תחול על החברה ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי על נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או בגין כל נזק אחר מכל סוג ומין. לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים ו/או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש באתר, בגין עיכוב בשימוש ו/או באי יכולת להשתמש באתר, באספקתם ו/או באי אספקתם של מוצרים ו/או שירותים, ו/או בכל מידע, מוצר שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת, אפילו אם נודע לחברה ו/או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין כאמור. אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של האתר או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.

השירות באתר ניתן לשימוש כפי שהוא (“AS IS”). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי גוזף קאופמן ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.
החברה לא תהיה אחראית על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח.

 

דין ושיפוט

הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז.

 

הצהרת נגישות

מבוא:

הזירה האינטרנטית הנה פלטפורמה לביטוי וייצוג עצמי, היא משמשת אותנו כזירה חברתית ופוליטית.

אנו רוכשים ומוכרים, עובדים ונחשפים באמצעותה כיום יותר מבעבר.

וככזו ישנה מחויבות לאפשר לציבור חווית גלישה מהנה וקלה ככל האפשר.

אנו משקיעים משאבים רבים להפוך אתר זה לנגיש בכדי לאפשר את חווית הגלישה לכלל האוכלוסייה ולאנשים עם מוגבלויות בפרט.

המוטו שמוביל אותנו הנו כבוד האדם וחירותו, שכן מדובר באבן יסוד בחברה הישראלית כי כולנו שווי זכויות ושווים במהותנו.

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה.
מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.

שימוש ברכיב ההנגשה:

באתר זה מוטמע תוסף הנגישות enable המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות.

מדריך למשתמש בתפריט:

  1. כפתור התאמת האתר ותגיות האתר עבור מכשירי עזר וטכנולוגיות עבור בעלי מוגבלויות

  2. כפתור איפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים שבאתר

  3. כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך

  4. כפתור איפשור מצב מונוכרום שחור לבן עבור עיוורי צבעים

  5. כפתור ספיה (גוון חום)

  6. כפתור שינוי ניגודיות גבוהה

  7. כפתור שחור צהוב

  8. כפתור היפוך צבעים

  9. כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל תגי הכותרות המופיעים באתר

  10. כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר

  11. כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר

  12. כפתור המציג תיאור קבוע של התמונות באתר

  13. כפתור ביטול שימוש בגופן קריא

  14. כפתור הגדלת גודל הגופנים באתר

  15. כפתור הקטנת גודל הגופנים באתר

  16. כפתור הגדלת כל  התצוגה לכ־200%

  17. כפתור הקטנת כל  התצוגה לכ־70%

  18. כפתור הגדלת סמן העכבר

  19. כפתור הגדלת סמן העכבר ושינוי צבעו לשחור

  20. כפתור מצב קריאת האתר

  21. כפתור המציג את הצהרת הנגישות

  22. כפתור איפוס המבטל את הנגישות

  23. כפתור שליחת משוב נגישות

  24. כפתור שינוי שפת הסרגל והצהרת הנגישות בהתאם

בסרגל הנגישות יש 2 סוגים של הגדלות לנוחיותכם, אך אם תרצו להגדיל עוד את האותיות תוכלו להשתמש בפונקציות המקלדת הבאות:

  1. מקש Esc יפתח ויסגור את סרגל הנגישות

  2. מקש Ctrl + יגדיל את הטקסט באתר

  3. מקש Ctrl – יקטין את הטקסט באתר

  4. מקש Ctrl 0 יחזיר את האתר לגדלו המקורי

  5. מקש רווח (SPACE) יוריד את האתר כלפי מטה.

  6. מקש F11 יגדיל את המסך לגודל מלא – לחיצה נוספת תקטין אותו חזרה.

למען הסר ספק:

אנחנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים, בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות.
באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם.
אתר זה הנו אתר שמיש לכלל האוכלוסייה ברובו ובהשתדלות מקסימאלית..

ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים כי טרם הונגשו או שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו מבטיחים כי מתבצעים מרב המאמצים לשפר ולהנגיש ברמה גבוהה ובלי פשרות.

במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר וצפייה בתוכנו אנו מתנצלים ונשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לכך .

הסדרי נגישות בעסק

החנות ומשרדי החברה מונגשים במידת הצורך. על מנת למנוע בעיה, נא להודיע בטלפון לפני ההגעה.

דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:

ניתן לפנות אלינו או לרכז הנגישות בטלפון, במייל או דרך הטופס באתר.

טלפון: 09-7941048/ 054-8918330
כתובת מייל: gali@jkf.co.il

הצהרת הנגישות תקפה נכון לתאריך 18/08/2022

לשאלות ובירורים

לשאלות ובירורים נוספים במידת הצורך ניתן ליצור קשר דרך מערכת האתר או במייל info@jkf.co.il

כתובת המשרד לשליחת דברי דואר ופניות:

גוזף קאופמן, רחוב העמל 3 קרני שומרון מיקוד: 44855

קניה מהנה, בטוחה ומועילה!

קופון הנחה
לאן לשלוח את הקופון?
הפרטיות שלכם חשובה לנו, אנחנו לא שולחים ספאם.
שלח הודעה
1
צריך עזרה? אנחנו כאן
היי,
אני נציג אנושי ואני כאן כדי לעזור לך לבחור את המעיל המתאים.
איך אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן
1