|

|

|

|

|

משלוח חינם בקנייה ב-350 ₪

המדריך המלא לקניית מעיל פליז

חוששים מימי החורף הקרים? אם יהיה לכם במלתחה לפחות מעיל פליז אחד, ימי החורף הקרים יהיו הרבה יותר נעימים. מעילי פליז מתאימים למגוון צרכים, לטיולים, לשירות הצבאי, לפעילות ספורטיבית, ליום יום ולכל מטרה. הם מגיעים במגוון גדול עיצובים, ספורטיביים, אלגנטיים ועוד.

מעילי פליז – חמישה דברים שחשוב לדעת לפני שקונים מעיל פליז

  1. הבדים שמהם עשויים מעילי הפליז הם סיבי ניילון סינתטי המופקים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. הבדים מאופיינים ברמת בידוד גבוהה, במשקל קל, יחסית, ביכולת נידוף מעולה ובאפקט של דחיית מים.
  2. יכולת הבידוד של הבד נקבעת לפי איכות הסיב וצפיפות החומר. צפיפות החומר נמדדת ביחידות משקל למטר רבוע. ככל שיש יותר חומר במטר רבוע, כך בד הפליז יבודד יותר, וככל שאיכות הסיב תהיה גבוהה יותר, כך אפשר יהיה לשים פחות חומר במטר בד ועדיין לשמור על רמת בידוד גבוהה.
  3. למעיל הפליז יש שלושה יתרונות בולטים: הוא קל במשקל, הוא נארז בקלות, הוא נושם והוא דוחה מים.
  4. יש הבדלים שונים בין מעילי הפליז, יש מעילים המיוצרים מבדים סטנדרטיים והם אינם דוחים מים ומנגד יש מעילים המיוצרים מבדים שעברו טיפול דוחה מים.
  5. באופן עקרוני בד הפליז הוא בד נושם, אך יש בדי פליז האטומים לרוח. במעילים העשויים מבדים אטומים לרוח אין כמעט מעבר של אוויר, ולכן גם הרוח נחסמת באופן מוחלט.

איך לבחור מעיל פליז?

  • לפי צפיפות הבד – כאמור, ככל שיש יותר חומר במטר מרובע, כך צפיפות הבד גבוהה יותר, מעיל הפליז יהיה מבודד יותר ומחמם יותר. רוב מעילי הפליז מגיעים בצפיפות של מאתיים גרם למטר או שלוש מאות גרם למטר ומעיל העשוי מבד בצפיפות של שלוש מאות גרם למטר ויותר ייחשב למעיל פליז איכותי.
  • לפי סוג הבד – את סוג הבד יש להתאים לצרכים. אם אתם מחפשים מעיל פליז שיבודד את הגוף מפני קור וישמור על חום הגוף, מעיל העשוי מבד פליז סטנדרטי יתאים לכם.
    אם אתם מחפשים מעיל שיעניק לכם הגנה מפני רוחות עזות, מומלץ לכם לקנות מעיל פליז העשוי מבד המכיל שכבת Windblock. מעיל זה הוא בעל יכולת בידוד, אך בנוסף הוא אטום לרוחות ועמיד גם נגד מים וגשם.
    אם אתם רוצים מחפשים מעיל איכותי, מעיל שיהיה מבודד ברמה גבוהה, יחסום רוח וידחה מים, מעיל פליז העשוי מבד Softshell הוא המעיל בשבילכם.
  • אמנם לאיכות הבד ולרמת הבידוד של המעיל יש חשיבות רבה, אך אל תתפשרו על המראה והעיצוב של הפליז. מעילי הפליז מגיעים במגוון גדול של עיצובים, גזרות וגימורים, בחרו את סגנון המעיל שאתם אוהבים, שימו לב האם הוא יושב טוב על הגוף, האם הגזרה שלו מחמיאה לכם והאם אתם מרגישים בו נוח. סגנון ספורטיבי, סגנון אלגנטי ושימו לב גם לפרטים הקטנים.
  • אל תוותרו על כיסים במעיל, אפשר לבחור מעיל עם כיסים חיצוניים, כיסים פנימיים , כיסים נסתרים ועוד, אך חשוב שהגישה אל הכיסים תהיה נוחה וידידותית.
  • הקפידו על רוכסנים באיכות גבוהה, רוכסנים שיהיו חזקים, עמידים וייפתחו וייסגרו בקלות במשך שנים רבות.
  • עשו השוואה בין הסגנונות והמחירים של המעילים המוצעים לכם בחנות התייחסו אל התוויות שעל המעילים, שימו לב ממה עשויים המעילים ולאילו תנאי מזג אוויר הם מתאימים.

מחפשים מעיל פליז איכותי? מצאתם! בחברת “ג’וזף קאופמן” מייצרים מעילי פליז בצפיפות ורמת גימור גבוהה, קולקציה חדשה ממתינה לכם בחנויות, מעיל אחד מתוך המבחר הגדול, ודאי יתאים לכם!

קופון הנחה
לאן לשלוח את הקופון?
הפרטיות שלכם חשובה לנו, אנחנו לא שולחים ספאם.
שלח הודעה
1
צריך עזרה? אנחנו כאן
היי,
אני נציג אנושי ואני כאן כדי לעזור לך לבחור את המעיל המתאים.
איך אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן