|

|

|

|

|

משלוח חינם בקנייה ב-350 ₪

כל מה שצריך לדעת על מעיל סופטשל

מעיל סופטשל – גם מחממים, גם מגנים מפני רוחות וגשמים וגם יפים!

מי לא מכיר את התרחיש הזה? אתם קמים בבוקר, פותחים את החלון, מזג האוויר סוער, גשמים ורוחות עזות, אתם מתעטפים במעיל חם ויוצאים לעבודה, ללימודים או לכל מקום אחר. אתם מרגישים חם ונעים, אבל המעיל כבד ומגביל, בצהריים השמש כבר מחייכת בשמיים, הטמפרטורות עולות, המעיל כבר חם מדי, אבל בגלל שהוא גדול וכבד, הוא לא נכנס אל התיק ואתם נסחבים אתו במשך היום. אז מה עושים? קונים מעיל סופטשל!

מעיל סופשטל הוא מעין ג’קט קל המאגד את כל התכונות הנדרשות למעיל פרקטי, הוא מעיל קל, הוא לא מגביל, הוא קומפקטי ולא תופס כמעט מקום בתיק, הוא דוחה גשם, אטום לרוחות והוא מתאים לטווח רחב של טמפרטורות, לטמפרטורות קרות מאוד ולטמפרטורות נעימות יותר, והוא גם יפה ואופנתי.

מעיל סופטשל – כל היתרונות במעיל אחד

סופטשל הוא בד סינטטי שעבר החלקה וצורת הגימור שלו רכה, נעימה ואלגנטית. הבדים שמהם עשוי המעיל מצטיינים באטימות לרוח ולגשם ורמת הנשימה שלהם גבוהה.
מעילי סופטשל מצוידים בשכבת בידוד, פליז, פרימלופט או כל צורת בידוד אחרת, שכבת בידוד המשולבת במעיל והופכת אותו למעיל נוח, קל, מבודד אטום לרוחות ולגשמים, אך נושם.

מעילי הסופטשל אינם אטומים למים במאה אחוז, אך רמת האטימות שלהם גבוהה ומספיקה עבור הצרכים היום יומיים. העובדה שהמעילים אינם אטומים למים במאה אחוז, מאפשרת לבד יכולת נשימה גבוהה במיוחד. מעיל העשוי מבד שאינו נושם יגן עלינו מפני הגשמים וחדירת מים, אך במקום זאת נמצא את עצמנו רטובים מבפנים בשל עודפי הלחות שהצטברו בפנים ולא יכלו לצאת החוצה.

מעילי סופטשל עשויים מבדים קלים ונמתחים והם כמעט חסינים לגשם. אם תלכו עם המעיל שעות ארוכות בגשם כבד אולי תירטבו, אך בזמן קצר יחסית, בין שעה למספר שעות בגשם קל או כבד, תישארו יבשים והרבה פחות מזיעים. בשל העובדה שהמעיל עשוי מבדים גמישים ונמתחים, הרבה יותר נוח ללכת אתו מאשר עם מעיל גשם קשיח. מעיל סופטשל באיכות טובה יעשה את העבודה של שני מעילים ביחד, הוא גם יחמם וגם יגן עליכם מהגשמים והרוחות.

בדי הסופשטל מהם עשויים המעילים הם בדים אופנתיים ויפים. כאשר אתם לובשים את המעיל אתם נהנים ממעיל יום יומי בעל יכולות טכניות גבוהות ויתרונות רבים ונראים גם יפים ואופנתיים.

יש סוגים שונים של מעלי סופטשל, לא כל המעילים אטומים באותה המידה, יש מעילים בעלי רמת אטימות שונות ויכולות בידוד וחימום שונות. אך לכולם יש מכנה משותף אחד, הם מעילים קלים, הם חמים, הם נוחים, הם נעימים והם נראים נהדר.

בד הסופטשל הוא בד אטום למים לרוח, וצריך לשמור על האטימות שלו. כל שפשוף של אבן, גץ ממדורה או קרע קטן במעיל עלול לפגוע ברמת האטימות של המעיל. כבסו את המעיל רק במידת הצורך, כביסות מרובות מורידות את רמת האטימות של הבד, אווררו את המעיל בצל ולא בשמש והקפידו על הוראות היצרן.

מעילי סופטשל המיוצרים בחברת “ג’וזף קאופמן” מלווים באופן קבוע אינספור אנשים הנהנים מהמעיל בימי הסתיו הנעימים, בימי החורף הקרים, בטיולים, בנסיעות לחו”ל ועוד. צרו קשר, אנו מציעים מגוון גדול של מעילי סופטשל מכל הסוגים, אצלנו תוכלו לבחור את המעיל המתאים שיענה על הצרכים שלכם.

 
קופון הנחה
לאן לשלוח את הקופון?
הפרטיות שלכם חשובה לנו, אנחנו לא שולחים ספאם.
שלח הודעה
1
צריך עזרה? אנחנו כאן
היי,
אני נציג אנושי ואני כאן כדי לעזור לך לבחור את המעיל המתאים.
איך אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן