|

|

|

|

|

משלוח חינם בקנייה ב-350 ₪

כל מה שצריך לדעת על מעיל פוך

מי לא מכיר את מעילי הפוך הקלילים המחממים את הגוף יותר מכל מעיל גדול וכבד? אחרי שנים שמעצבי האופנה עיצבו בעיקר מעילים מצמר או מעור, בשנים האחרונות מעילי הפוך יצאו מהארון והפכו לטרנד לוהט בעולם האופנה. מאז שבתצוגת האופנה של כריסטובל בלנסיאגה, מעצב אופנה מספרד, צעדה על המסלול דוגמנית במעיל פוך אדום בלתי נשכח, מעילי הפוך קיבלו מקום של כבוד ולא בכדי, הם יפים, הם מחממים, הם מעוצבים והם מחמיאים.

מעילי פוך – לצאת מהמיטה ולהישאר בפוך!

על השימושיות של מעילי הפוך, אף פעם לא היה ויכוח, בכל מקום שבו הטמפרטורות היו קרות, הם עשו את העבודה טוב יותר מאשר סוגי מעילים אחרים, אך אם בעבר למעילי הפוך הייתה תדמית, ואולי גם מראה, של מעיל שמן ומכוער, תשכחו מזה! מעילי הפוך של היום יפים, מחמיאים ומתאימים לכולם, לילדים, לבני נוער, לנשים, לגברים, למטיילים ולכל מי שרוצה להתחמם בימי החורף הקרים, אך גם להרגיש יפה ואופנתי.

הפוך הוא פלומה הנמצאת בין הנוצות המשמשת בעיקר למילוי שמיכות וכרים. אם הפוך מסוגל לחמם אותנו בלילות הקרים ונעים לנו לישון אתו, למה שלא נהנה ונתעטף במעיל פוך גם בימים. מעילי הפוך הם בעלי יכולת בידוד מצוינת, הם עשויים מפלומה באיכות גבוהה והם קלים, נעימים ובעיקר מחממים.

מעילי פוך מתאימים לכל מי שיוצא למסע סקי או לטיול באזורים קרים במיוחד. מעילי הפוך דקיקים וקלים במיוחד, הם מתקפלים, הם לא תופסים מקום במזוודה, קל לארוז אותם וקל גם לסחוב אותם ביד.

מעילי הפוך משמשים פתרון מצוין לילדים אשר מגיעים לבית הספר, פושטים את המעיל ודוחפים אותו אל תוך הילקוט. המעיל אינו מתקמט, בכל רגע אפשר לשלוף אותו מהתיק והוא ייראה יפה ורענן.

מעילי הפוך עשויים מבדים נושמים, מבודדים ודוחי מים והם מעניקים הגנה מלאה מפני גשמים, רוחות ורטיבות.

מעילי הפוך מעניקים לנו תחושה נעימה. הם אינם מסורבלים, הם לא מגבילים את התנועה, הם נעימים למגע ומעניקים לגוף תחושה נעימה.

מעילי הפוך לא רק מחממים ונעימים, הם גם אופנתיים ומעוצבים. המעילים מופיעים במבחר גזרות ודוגמות, יש מעילים ארוכים, יש מעילים המגיעים עד קו המותן, יש מעילים עם חגורה המדגישה את קו המותניים, יש מעילים בגזרת A, וכולם מגיעים במגוון צבעים, כולל צבעים עזים ואופנתיים. כדי להיראות יפים ואופנתיים גם במעיל פוך הקפידו לבחור מעיל שאינו נפוח מדי ובגזרה צמודה, יחסית.

איך מנקים מעילי פוך?

את מעילי הפוך אתם לא חייבים למסור למכבסה. תוכלו לנקות אותם לבד בבית בהצלחה אם תקפידו על ההוראות הבאות:

• לפני שאתם מכבסים את המעיל רוקנו את הכיסים ובעיקר הקפידו שלא יישארו בהם חפצים חדים, כמו מפתחות למשל, העלולים לפגום במעיל בזמן הכביסה.

• השתמשו בנוזל כביסה ייעודי המתאים לניקוי פוך.

• מלאו את האמבטיה במים קרים, שפכו קצת מנוזל הניקוי, הספיגו את המעיל במים ושפשפו אותו העדינות.

• שטפו היטב את המעיל במים קרים והקפידו להוריד את כל שאריות הלכלוך ונוזל הניקוי.

• סחטו את המעיל בעדינות ותלו אותו במקום מוצל על קולב. אתם יכולים גם לייבש אותו במכונת ייבוש, אך בטמפרטורה נמוכה. לפני שאתם מכניסים אותו למייבש, ליתר זהירות הציצו בהוראות הכביסה וודאו שאפשר לייבש את המעיל.

אם תקפידו לקנות מעיל איכותי מבית טוב, הוא ילווה אתכם במשך שנים ארוכות. חברת “ג’וזף קאופמן” מציעה מגוון גדול של מעילי פוך איכותיים מכל הסוגים, אתם צריכים רק לבחור את המעיל שאתם אוהבים, ולהינות!

קופון הנחה
לאן לשלוח את הקופון?
הפרטיות שלכם חשובה לנו, אנחנו לא שולחים ספאם.
שלח הודעה
1
צריך עזרה? אנחנו כאן
היי,
אני נציג אנושי ואני כאן כדי לעזור לך לבחור את המעיל המתאים.
איך אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן